Våffeldagen

Publicerad 2015-03-25 04:12:30 i Nya Zeeland,

Hejhopp
Hunt e lajjed? Här är vi trötta, mitt i veckan trötta kan vi kalla det. Käkar mariekex och ligger i vars en soffa och tar det lugnt innan vi måste sätta igång att plugga igen. Ingenting speciellt händer förutom att hela lägenheten är hooked på att lära sig jonglera. Eller ja, mest Fanny, Shri och Norman visserligen. Jag och Jerry har redan insett att vi inte kommer klara det och har lagt ner projektet.  
Även här på andra sidan jorden har vi uppmärksammat våffeldagen. Men vi fick nöja oss med donuts, våfflor var lite tufft att få tag på mellan lektionerna. Men gutt var det. Hoppas era våfflor smakar bra och att ni äter en (eller 10) för oss också!

Kommentarer

Postat av: Kenth

Publicerad 2015-03-25 08:16:46

Här himma e de som vanled,bler nock inga våffler ida mor jobbar.Akte me haggesta bussen igår o så po hockey,odi va bra Malmö vant me 3-1.


HA DE

Postat av: Jeanette

Publicerad 2015-03-25 10:50:10

Jonglera är inte lätt -kräver säkert massor m träning och tålamod-inte min starka sida..
Hoppas kunna få våffla till helgen kanske?
Ha det bra!

Postat av: Calle

Publicerad 2015-03-25 16:50:41

Jonglera e jätte enkelt. Jag lärde mig på en halvtimme och jag lär gärna er när ni kommer him
Ha de gött!!!!

Svar: Haha , Jag är också på god väg! dock endast med tre bollar... Vi får ha jongleringstävling ;D
Hanna Fanny Larsell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela