One done, one to go

Publicerad 2015-03-18 09:07:20 i Nya Zeeland,

Tjena mittbena,
Så har redan halva veckan gått. Scheisse, dagarna går i raketfart här. Innan vi vet ordet av det kommer det vara tentaveckorna i juni. Puh. Men idag har Fanny i alla fall prickat av prov nummer 1 och hon klarade det med bravur! Imorgon är det min tur, vi får väl se hur det går med den saken. Herr norrman har överraskat oss här hemma idag, han har städat lägenheten och här är så FINT! Sånna initiativ gillar vi starkt. Norman lämnade även ett fint meddelande på den ena toaletten också. Det hade effekt kan jag meddela haha.
 
Något annat har jag inte att berätta. Antar att ni redan räknat ut att vi sitter i soffan och pluggar samtidigt som vi slötittar på en film. Snart är det dags för det där stället som kallas för drömmarnas land, trötta är vi mest hela tiden.
Här har ni den vackra lappen. Och ja, jag var tvungen att blurra lite haha...

Kommentarer

Postat av: Siv

Publicerad 2015-03-18 11:09:33

Grattis Fanny från en stolt mormor.Hoppas
det går bra för Hanna i morron. men det
tror jag säkert.

Lycka till

Svar: Tack mormor ♥ :)
Hanna Fanny Larsell

Postat av: Karin

Publicerad 2015-03-18 11:56:15

Alltid härligt med rena toastolar :)
Verkar som ni fått pli på norrmannen.
Kommer säkert att gå alldeles utmärkt på provet i morgon:)
Härligt att Fannys prov gick bra!
Kram på er:)

Postat av: jeanette

Publicerad 2015-03-18 14:49:34

Stort Grattis Fanny !!
och LYCKA TILl Hanna !!

Ska väl va en norrman att fixa ... Heja Norge!

Ha det bra -kramar från oss

Svar: Tack, dock bara ett mindre prov... men skönt att det började bra i alla fall ;)
Hanna Fanny Larsell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela