parasiter och annat kul

Publicerad 2013-11-16 04:10:00 i Nepal,

God morgon! 
Vi har precis vaknat och båda två har sovit hela natten utan att ha varit uppe och snurrat runt en enda gång. Skönt!
 
Igår blev det så att vi fick traska iväg till herr doktor. Fannys mage ville inte bli bättre. Hela tre gånger var vi där under dagen så det blev inte mycket annat gjort. Men nu ska det bli bra igen i alla fall. Tror inte att något kan överleva den pillerhögen jag fick. Ska dessutom få fler sen eftersom han inte hade fler på lager. Fick veta att jag har väldigt gosiga parasiter i magen som man får genom vattnet. Vi droppade alltid medel i våra vattenflaskor på trekkingen men det är inte 100% att dessa små rackarna dör då. Jaja, otroligt att vi alltid lyckas få i oss både det ena och det andra. Nu är jag på strikt diet och jag haaaatar det. Får ju för fasen inte äta någonting. Ätit ris och mariekex det senaste dygnet. Nu på morgonen får jag äta toast om jag vill men jag får inte ha någonting på den?! Nä pi katten.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-11-16 07:39:53

Ja du Fanny - du har ju alltid varit djurvän - men dessa behövde du väl inte ta emot?
Skämt åsido- hoppas pillerna är dunder så att ni kan njuta snart av er resa. Massor av kramar till er.

Postat av: Karin

Publicerad 2013-11-16 12:23:26

En god natts sömn är alltid bra.
Angående dieten Fanny - tänk att de små rackarna vill du väl ändå inte göda!
Hoppas att det blir bättre nu.
Kram på er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela