Slutspurt

Publicerad 2012-09-21 15:30:04 i Australien,

Nu är vi inne på de 72 sista timmarna i Svea rike. De 72 sista timmarna i blåsten hähä, för den verkar då inte vilja sluta. Men det gör ju i och för sig inte oss nånting!
 
För att återkomma till vår sabla to-do-list igen så kan vi nog säga att 99% är avprickat nu. Fanny har inhandlat de sista nödvändiga sakerna idag, dvs tandbortskydd till oss båda, och vi är så gott som redo att åka. Nästan. Det allra sista prickar vi av imorgon när jag ska tvinga Fanny att hjälpa mig att äta upp mina lussebullar och mina knäck innan vi ska partaja. Men jag tror inte att det kommer bli så svårt att få henne att göra det, hon brukar lyda mig när det gäller sånna saker ^^
 
Nej nu säger jag god fredag och vi hörs en annan dag, typ snart! HAAAAAJ! :)
 
 

Kommentarer

Postat av: Kyllan

Publicerad 2012-09-22 09:13:21

Ja, nu närmar sig dagen D med stormsteg. Ser framemot många trevliga inlägg och bilder. Var försiktiga - Sköt om er - och LYCKA TILL!
Kyllan

Svar: Så kul att få kommentarer och ännu roligare att du följer oss! Vi ska vara så försiktiga så, det är vi alltid! :)
Hanna Fanny Larsell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela