När ingenting händer

Publicerad 2012-09-12 13:19:19 i Australien,

Halojen!
Denna gången är det Fanny som tänkt skriva några rader här :)
Inte så lätt att få ihop något spännande inlägg dock... Det händer inte mycket om dagarna haha. Tanken är att jag ska få tummen ur och tömma minneskorten idag så vi kan fylla dem ordentligt med nya tjusiga bilder med start om endast 12 dagar. Börjar kännas lite konstigt kan jag säga. Tusen olika känslor på en o samma gång som går runt i skallen på en.
Jaja nu ska jag försöka slita mig från spotify och datorn. 
 
Sånna här gudomligt goda och vackra lussebullar, gjorda av Hanna och Robin, åt jag till lunch igår, YamYam.
 
Har sett att ni är en del som kollar in här dagligen, så himla roligt! Vi lovar att försöka uppdatera lite oftare nu. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela