2 VECKOR!!!!

Publicerad 2012-09-10 17:59:39 i Australien,

Hello readers!
 
Nu undrar ni säkert vad vi har fixat och trixat med den senaste tiden men egentligen så har vi inte gjort så himla mycket. VI HAR INTE ENS TRÄFFATS! Det är typ aaaslängesen. Säkert 6 dagar. Och fler lär det bli. För stackars Fanny ligger hemma i sängen och sjukar sig. Men hon ska va frisk imorgon! :)
 
För att återgå till vad vi pysslat med den senaste tiden så har vi mest prickat av småsaker på våra to-do-lists, typ som att fixa försäkring, skaffat mapp och gå igenom garderoben. Okej.. den som sett våra garderober reagerar nog lite nu. Det kanske inte kan kallas småsak men ändå. Insåg ganska snabbt att jag slängde alla vanliga t-shirts och linnen i Dubai så det var bara att fylla på det lagret, även fast det tog emot.

Ställde in min ryggsäck nyss. Bengan heter hen om ni undrar :)
 
 
Puss på bibeln för att den är tung och perfekt när man ska fylla ut ryggsäckar! 
 
Så nu har jag bjudit på massa lökiga bilder så det hoppas jag att Fanny också gör (förstå piken Fanny...) när det är hennes tur att uppdatera lite senare i veckan. Hm ja det var nog allt! Och btw, DET ÄR ENDAST TVÅ SMÅ  VECKOR KVAR! :D:D
 

Kommentarer

Postat av: Robin

Publicerad 2012-09-19 15:40:02

Då var det igång igen! Fan va KUL :D

Ses på lördag! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela