Pizza & drinkar

Publicerad 2016-03-28 09:00:39 i Nya Zeeland,

Haj,
Vi sitter och dricker drinkar och göttar oss. Eller, jag sitter här och skriver medan jag får håret plattat av Lasse som snart ska sätta saxen i det. Alltså mest jag som göttar mig om jag nu ska vara ärlig. Mojitos dricker vi båda i alla fall, blomman som jag vattnar var dag ska ju vara bra för något. Dagens andra bästa händelse var ju lätt jättepizzan vi åt till lunch. Utöver det har dagen varit rätt trist. Dagen i bilder;
Behöver jag säga att det blev takeaway trots att vi var 3 personer som åt? Matkoma!
 

Kommentarer

Postat av: Matilda Berlin

Publicerad 2016-03-28 11:22:29

Jösses vilken pizza! Lite utav en dröm ;)

Postat av: Karin

Publicerad 2016-03-28 11:51:45

Förstår att ni inte fick i er hela den pizzan.
Fint med en egen frisör och drink där till.
Kram på er :)

Postat av: Sarah

Publicerad 2016-03-28 12:05:36

Gott me pizza :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2016-03-28 15:15:20

Nog största pizzan jag sett... vet inte om jag blir sugen på sån jättedeg?
Ska minnsann kolla med min frissa i nästa vecka om jag kan få en Mojito när jag blir klippt!Annars byter jag.

Svar: Degen var faktiskt inte så tjock. Gör det, annars får du byta till ronayne st.
Hanna Fanny Larsell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela