uppdatering från grottan

Publicerad 2016-04-13 11:12:39 i Nya Zeeland,

Moshi Moshi,
Vårt liv just nu är så urbota trist. Men till på tisdag ska vi kämpa gärnet och sen ska vi ha semester!
Känner mig som en uppblåst grottmänniska. Vi äter lika mycket som vi pluggar vilket inte är en vinnande kombo direkt. Vad mer ska jag säga om dagen? Gick på föreläsning i morse och uppgiften om att ta noteringar fick bli Hannas då jag visst råkade somna. Tur att vi satt långt bak.. Klockan är nu 21.00 på denna sidan jord och vi har väl 2h kvar att försöka skriva ihop några meningar till. Yoloar imorgon då vi har ett mindre prov som ingen har pluggat till men tänker oss att vi nog ska ta oss igenom det ändå (liten bonus att vi är ganska bra på att fuska).
 Läraren sa "Sköt er själva nu går jag på rast hejdå". Jaha, vad vi gjorde? Hade rast med honom såklart.
Detta är en handback en vän fick i veckan. AUT i ett nötskal. Grejen är att när jag tänker mig en professor eller ingenjör så föreställer jag min personer som är helt galet smarta. På senare tid har jag tänkt om.
Paket med ätbart innehåll är våra favoriter. Vi har allt snälla päron båda två.

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2016-04-13 16:43:09

Kämpa på töser snart tisdag! Det gör inget om man fuskar lite....
Javisst har ni snälla päron :)Glöm dock inte att dela med er av dem.....haha
Kram på er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela