Home alone

Publicerad 2016-04-09 09:53:12 i Nya Zeeland,

Tjena,
Trillade in kl 04 i morse efter en helkväll ute. Så när de började borra i lägenheten brevid kl 07.30 och betongkepsen letat sig fram kändes livet inte tiptop. Vi hade dessutom lunchplaner idag så det var bara att gå upp och snöra på sig skorna. Mötte upp Olivia på stan och som vanligt såg hon galet snygg ut och vi kände oss så sunkiga i jämförelse. Anyway, åt helt fantastisk Yum Char till lunch och höll på att spränga magsäcken av alla goda grejer som kom in på löpande band. Så fort vi kom hem kastade vi av oss jeansen och tog en middagslur. Nu däremot, är jag ensam hemma. Det är något som verkligen inte händer ofta hos oss! Fiona är ute och äter mera mat och Hanna är på vift i Titirangi. Vad jag gör då? Njuter mest av tystnaden, brer ut mig i soffan och äter svenskt godis. Jag klagar inte för tillfället, men vet också att jag snart kommer tycka att mina två sambos ska komma hem.
 
 
 Lite av dagens lunch!
 Små gossar hade de i akvariumen

Kommentarer

Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Publicerad 2016-04-09 10:04:28

Vilken lunch säg!!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2016-04-09 12:51:30

Åhh va gott det ser ut! Får minnesvibbar från HK och hur mätt man blir- men lycklig.
Syns också på mängden asiater att det är bra mat där- ingen svennekina mat där inte.
Härligt att ni går ut o rumlar om som omväxling till de långrandiga studierna-kram från oss

Postat av: Sambon i Titirangi

Publicerad 2016-04-10 00:10:17

Njuuut så länge det varar. Snart är vi båda hemma igen och tetas med dig och trängs i soffan hehe 😉 kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela