Zipline

Publicerad 2015-09-09 08:30:59 i Nya Zeeland,

Haj!
Förmiddagen spenderade vi genom att gå och kolla runt i Rotorua. Calle bokade en tur till Hobbiton och vi åt god lunch på the fat dog. Vid 12.30 åkte jag och Hanna ut för att åka Zipline i skogen och C mot hobbiton och än är han inte hemma så vi kan inte berätta hur det var. Men vi två har haft riktigt kalaskul i eftermiddag i alla fall! Nedrans gött och bara kasta sig ut över trädtopparna och dingla med benen. Det lär bli fler liknande grejer i framtiden, det är ju helt säkert i alla fall.
Bild från igår när vi satt i vår bubbelpool. Satt där huuur länge som helst, tills halva kroppen var som ett russin och vi höll på att somna.
 
 
 
 
 
 
Hanna var taggad!
Hängbro som gungade rätt bra. 70-åriga indiska damen sa kaxigt "äh vadå, man är ju fastspänd! Jag brukade bo i Pokhara och där finns det minsann ingen lina." Vi höll med och jag och Hanna tog ju såklart tillfället i akt och gungade lite mera vilket den inte lika kaxiga damen från UK framför tyckte va sådär heheh.
på sista Zippen körde vi lite upp och ned också fastän jag mest ser ut som en köttbulle på bilden :)
Äldsta i dagens gäng var denna stencoola gubben. 80 bast och köttade på i sin öronlappsmössa

Kommentarer

Postat av: SIv

Publicerad 2015-09-09 09:41:00

Tack för verkligt fina bilder. Jag är glad
att jag slapp stå i skogen som åskådare.
Bubbelbadet skulle även jag kunna tänka mig.

Kram

Postat av: jeanette

Publicerad 2015-09-09 18:13:15

Ser ju jättehärligt ut- gav en lite minnen från äventyrsbana i Håverud, där jag kastades ut från toppen av en björk över älva- kan tro det är liknande känsla :)
Fina naturscener också - och då menar jag inte bubbelpoolen..
Ska bli kul att höra hur C hade det?
Kram till er!

Postat av: Karin

Publicerad 2015-09-09 19:46:10

Det ser verkligen jätteroligt och härligt ut, både i bubbelpoolen och bland trätopparna. Mycket fina bilder.
Fortsätt ha det gott!
Kram på er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela