Söndagsfika

Publicerad 2015-06-14 06:17:55 i Nya Zeeland,

Tjenna mannar, 
Tittade ni på bröllopet igår? Det gjorde vi! Vi sov först ett par timmar, satte alarmet på 02.30 och när det ringde ville jag mest somna om. Men tog ändå med mig mitt täcke och min kudde och traskade in till mina kära granne som ännu hellre ville somna om. Ni kan ju själva få lista ut vem som är vem. Vi såg bröllopet i alla fall och fällde båda en och annan tår. Vackert!
 
Idag pluggar vi såklart, Hanna har varit nere om på stan för att handla nödvändigheter. Det är illa när både schampoo och balsam tagit slut plus det faktum då att vi inte direkt hade något annat än ketchup att käka till frulle imorgon. Men nu är situationen räddad. Räddad kan vi även kalla denna söndagslunch eftersom vi slog på stort och köpte en kanelbulle och en morotskaka till kaffet. GOTT.  

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2015-06-14 07:24:16

Vi håller alla tummar och tår för stora sluttentan imorrn- extra kram till er båda- häng i! snart är det lov.

Postat av: Karin

Publicerad 2015-06-14 11:10:45

Jag vet till 100% vem som väckte vem...
Så klart håller vi också alla tummar och tår inför tentan - önskar er lycka till!
Massor av kramar till er båda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela