6 augusti

Publicerad 2015-08-06 08:37:14 i Nya Zeeland,

Hoj! 
Nu är våran torsdag strax slut, de två F:ens skolvecka är över medan jag har en alldeles för tidig kökslektion kvar imorgon innan jag också kan ta helg. Men vi har, trots de ofantligt oinspirerande lektionerna vi genomlidigt idag, haft en bra dag. Fiona har dock fått för sig att jag är sjuk för att jag sagt flera gånger idag att jag varit varm. Jaa.. jag och Fanny är nog benägna att hålla med, inte ofta det händer haha. Efter en efterlängtad lunch vid 14-tiden tog vi oss ner till le gym. Dock vågade vi knappt använda grejerna för att den självutnämnda städgubben var där och sprutade rengöringsmedel på allt. Han ser så farlig ut att vi ett tag nästan trodde att han skulle komma och spraya oss i huvudet och torka våra fejs med sin lille tvättlapp. Vi slapp det. Tack och lov. Resten av kvällen ska vi kleta på lite ansiktsmask, mysa ner oss i soffan och titta på Game of Thrones. Vi är redan redo, pyjamasen har varit på sen kl 18! 
Hulken

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2015-08-06 10:52:09

Ta vara på den 6 augusti, det är inte ofta Hanna säger hon är varm.
Tror senast det var i juli 2013...typ.
Ha en skön kväll damer.
Kram på er :)

Postat av: Jeanette & Siv

Publicerad 2015-08-06 21:16:21

Vad ni är flitiga! Tänk om man fick lite energi av er. Kanske senare...
Många hälsn från mormor Siv o mej från en urskön sommarkväll med lax på tallriken o rose i glaset- Skål tamejfan! eller hur han sa Jakob :)

Svar: låter härligt! Skål :D
Hanna Fanny Larsell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela