The Cave

Publicerad 2015-04-07 02:49:55 i Nya Zeeland,

Hej från grottan vi lever i,
 
Jag sitter här hemma och tittar ut på solen som även idag visar sig på sin bästa sida. Det är plugg som gäller idag. Till detta har jag gammal svensk musik på hösta volym eftersom jag har lyxen att vara ensam hemma (det är inte ofta kan jag meddela). Känner mig lite som en vampyr. 
Hanna är ute på galaj med tjejerna idag och ikväll är vi ett gäng som ska ut och äta mat för det är ingen vanlig dag utan Shris födelsedag. Och gissa vad det blir? Indiskt såklart! :) Tur att vi älskar indiskt (alltså allt utom idli typ...). 
Hoppas ni får en fin dag så ska vi försöka komma ihåg kameran till kvällens middag. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2015-04-07 05:57:49

Hej från grottan i Brantevik- känslan är nog densamma- mycket jobb som ska hinnas med :)
Ha en trevlig kväll med trevligt sällskap!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela