Ny hydda och stranden

Publicerad 2013-03-27 10:59:46 i Thailand,

Hola. Sitter just nu på altanen till vår lilla hydda och jäser lite. Har precis tagit en välbehövlig kalldusch. 
Gick upp vid halv 8 i morse och checkade ut och gick för att äta en lång och stor frukost. Sen gick vi hit och skaffade oss hyddan och sen skulle vi prova sängarna lite vilket gick bra eftersom vi somnade som stockar i tre timmar. Annars har vi mest legat på stranden idag. Man försöker ju svalka sig i havet men det går ju inte, därav kallduschen. 
Ja inte världens bästa bild men ni fattar grejen.

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-03-27 15:18:03

Härligt det ser ut! Här behöver man bara stick ut näsan om dörren så blir man mer än sval.
Skönt att ni fått en redi hydda- hoppas ni får ha kvar den nu ett tag
:)
Kram på er!

Postat av: Karin

Publicerad 2013-03-27 19:01:30

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit att jag är avis på er.
Det är jag även idag, så njut lite för mig också!
Stora stora kramar till er :)

Postat av: Marie

Publicerad 2013-03-27 22:19:41

Gottegrisar!!! Det är vi med fast på annat sätt - påskharen dyker snart upp!!! Kram po

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela