Glad påsk

Publicerad 2013-03-30 06:13:17 i Thailand,

Internet är helt hopplöst. Därav dåligt bloggande och klent med bilder. Det tar liksom emot när det tar 40 min att ladda upp en bild... Inte mycket att göra åt saken dock. Vi låg ju såklart på stranden hela dagen igår med och på kvällen gick vi och käkade onion rings och vår favorit chicken cashewnuts. Köpte lite skrot (alltså armband) på vägen hem, vi har samlat på en del sånt nu. KUL! 
Jag lekte lite med min vän kvasten imorse, vi ska till Blåkulla senare :) 
 
Och resten av bilderna skiter jag nu i för jag är alldeles för rastlös för att sitta här och glo på skärmen, hörs senare!
 
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-03-30 08:17:07

Kul att få se bungalow bild iaf. Kan säga att det stämde med vad jag fått fram på Google, hihi.
Ser ju fint ut.
Passa på o ta lite Thai massage till ni idag-påsk afton- GLAD PÅSK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela