6 månader

Publicerad 2013-03-24 15:02:38 i Thailand,

Känns som det var förra veckan vi hade 5 månader som rubrik. Nu är det ett halvt år. Jäklar vad tiden går, det känns inte alls som att det var så länge sen vi såg fula simpan. När vi väl hade kommit ur sängen i morse så masade vi oss till stranden. Lökat där större delen av dagen. Brukar inte ligga på stranden så länge men idag låg vi ju under ett av alla 50000 parasoll. Vi tänker inte göra om det. På vägen hem skulle vi inom och köpa vatten. Kom ut med vatten, breezer och tre chipspåsar.. ooopsi. God lunch det. Sen gick vi hem och satte igång svenska hollywoodfruar och åt upp vartenda chips. Nu ikväll gick vi ut och åt majs precis som igår och lite vårrullar på det. Nu ska vi snart ut igen.
Alltså.. inte vår grej. typ.
Fast ganska lyxigt med solstol. 
Haha detta såg ju inte så gott ut nä. Men vi hann käka upp de flesta innan vi kom på att vi skulle ta bild som vanligt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-03-24 18:36:30

Ja , jag hade lätt kunnat byta med er!
Tycker inte alls det ser äckligt ut.
Även maten verkar ok- vårrullar är alltid gott i ursprungsländerna där de inte är stora som hus.
Lite vårkänning idag efter all snö - solen har lyst och det finns hopp!
Kram på er!

Postat av: Karin

Publicerad 2013-03-24 18:37:37

Jag tycker inte att det känns som det är ett halvår sen vi(jag och granntanterna) stod på parkering och snörvlade. Klart att ni ska festa på lite go dricka o chips på sex månaders dagen. Måste säga att det ser ut som en strand jag skulle kunna ligga o gotta mig på. Fortsätt njut o ha det gott!
Kram på er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela