Fördelen med att bo mitt i smeten

Publicerad 2013-02-11 11:55:42 i Australien,

Vi har precis kommit hem från en 2 timmar lång walk genom Melbourne. Har varit en riktigt härlig kväll, ganska varm och vindstilla. Så skönt att kunna strosa runt i lugn och ro utan att behöva oroa sig för att hinna med tåg och buss ut på vischan till campingen. Dessutom resulterar det i fina bilder till er! Ja till oss med för den delen.
Ja.. humöret var ju på topp i alla fall :)
 
Ser ni mig? Det är jag där uppe med elden. (eller bakom stolpen, ni får välja själva)
 
 
 
Flinders street station
Yarra river 
 
Man måste bara älska Melbourne. Så är det. 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-02-11 13:05:30

Kan bara hålla med - när ska vi komma?
Kanonbilder- roligt att få se

Kram till er!

Svar: Imorgon?
Hanna Fanny Larsell

Postat av: Karin

Publicerad 2013-02-11 14:25:50

Mycket härliga bilder, skulle lätt kunna tänka mig besöka Melbourne och er.
Kram på er :)

Postat av: Kyllan

Publicerad 2013-02-11 16:05:05

Håller med föregående. Ser helt fantastiskt underbart ut(jämfört med vårt "pissevär"). Avundsjuk??? Nejdå, inte alls.....
Take care!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela