tidig tågmorgon

Publicerad 2013-12-13 07:13:51 i Indien,

Vi är minsann redan framme i Madurai och installerade på vårt rum! Tog tåget hit kl 07.15 i morse och det gick som smort hela vägen! Tog en tuk till tågstationen i Trichy, haffade biljetter och efter bara lite virrvarr hittade vi rätt tåg. Hade egentligen biljetter till den oreserverade vagnen men det stank så mycket piss så vi chansade och gick på en annan vagn för reserverade och satte oss så långt ifrån toan som möjligt. Gick ju fint, de kollade inte ens biljetterna :). Vid 09.45 var vi framme och nu ska vi strax ut på stan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-12-13 09:46:59

När jag ser dessa bilder blir jag så sugen på att komma till er!
Antar att ni inte får har skor på er, annars får jag skicka ett bidrag till nya flipflop.
Lucia kramar till er :)

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-13 10:30:51

Uuytrewa☺☺
Tyra hjälpte mig lite, tror hon ville skriva " Hanna nu leker jag med mina dockor..."
Vilka fina bilder! Sikka tempel dom har, hantverk på hög nivå!
Puss från Tyra och syster 💋💕💗

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela