Klibbigt

Publicerad 2013-12-10 13:38:16 i Indien,

Hittade trots allt både ett fint fik till frukost (förutom att huset bredvid halvt hade brunnit ner tidigt i morse) och fint lunchställe. Har väl mest strosat omkring och gjort inte så värst mycket precis som vanligt. Solen har gassat från klarblå himmel för första gången sen vi kom hit. Våra bleka näsor har fått en ny ton och bonabrännan vi kommer ligga inne med lagom till jul kommer inte vara nådig heller. Imorgon åker vi vidare till Tiruchirappalli som är rätt jobbigt att uttala och därför kallas Trichy.
 
Såhär "mysig" är stans kanal.. 
 
 
 
Gick in och kollade i kyrkan. Fulaste kyrkan vi sett någonsin om man nu får säga så.
Man kan köpa julpynt på gatan!
Igår var det inte lika soligt

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-12-10 14:54:49

Fy fasen vad jag skulle kunna tänka mig lite sol o värme.
Stans kanal var då inget trevligt precis, men för övrigt jättefina bilder.
Kram på er :)

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-12-10 17:54:14

Ah - var ju en bild med väldig grönska på- även om det var lite trafik runt om. Skönt med lite sol kan jag tro- hoppas ni hittar drömstället lagom till jul iaf.
Kram från oss!

Postat av: Marie

Publicerad 2013-12-10 22:07:30

Oj vilka fina julstjärnor! Dom vill jag ha! Skicka hem några!
Kram po 😘💚

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela