Kerala

Publicerad 2013-12-18 17:20:05 i Indien,

Det har varit en riktigt svettig dag här. Strålande solsken och klarblå himmel. Lite för varmt för att gå runt mitt i stan utan paraply eller annat solskydd. Så därför har vi nog haft rekordmånga drickapauser. Vi har mest rört oss i området där vi bor, inte sett speciellt mycket kul. Städer i Indien är ingen höjdare men imorgon bär det av mot stranden! Åh så skönt det ska bli. Just nu ligger vi och tittar på HBO och Hanna äter upp cocoa popsen som vi egentligen skulle ha till frukost, jag själv äter upp mariekexen som vi egentligen skulle ha som färdkost och myggorna äter på oss. Så kan det gå!
La stada.
 

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2013-12-18 19:47:45

Äntligen badstranden? också sol - vad härligt! Bada för mej också- jag vill verkligen vara där ni är nu och har väl inte fått riktig julkänsla än - men det kommer :)
Glöm inte solkrämen imorrn - kram!

Postat av: Karin

Publicerad 2013-12-18 19:53:13

Ja, nu är iaf jag avundsjuk, jag vill också bada och sola, men myggorna är jag inte så speciellt intresserad av.
Njut i solen i morgon och svalka er med bad och en god öl.
Bamsekramar till er båda :)

Postat av: kenth

Publicerad 2013-12-18 19:57:47

Det låter härligt med sol o bad,här lyser ingen sol bara regn o ingen snö i sikte?Lite julstämning idag = köpt julskinkan o gjort brantevikssill.


ha de

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela