En sån där dag

Publicerad 2012-11-15 00:44:11 i Australien,

Alltså! Nu är Hanna liiiiiiite arg här. Varför sitter jag här heeeelt ovetande om Zlatans bravader!? Jag är SÅ ledsen för att jag inte fick se matchen. Jäkla aussie som inte sänder ordentlig fotboll! De sänder inget annat än cricket. ÅH, hur bra var matchen på en skala pappa Kenth? Jag vill ha ett mejl från dig om exakt hela matchen, tack på förhand :)
 
Så, nu när vi har klarat av den biten kan vi fortsätta med dagen. Vi ska nog inte göra allt för mycket. Tar nog snart shuttle bussen in till beachen och lägger oss där för att sola och slappa. Måste ju vänta på det där brevet från Western Australia nu.. Det kommer ta några dagar. Så vi får väl göra det vi brukar vara bäst på; äta, dricka kaffe och drälla runt runt runt. 
 
STORT GRATTIS TILL JOSEFIN PÅ STORA DAGEN! :D
  
 

Kommentarer

Postat av: josefin

Publicerad 2012-11-15 01:24:30

Nämen tacktack :)

Postat av: jag?

Publicerad 2012-11-15 03:39:40

Ha jävligt kul nu era mongon <3Lev livet och var konstiga som ni brukar vara :] Matchen var så bra så att jag t.o.m jag såg målen!

Svar: Hahah nämen halådär ditt kioskmongo ;) Kan man se Zlatan ända från Kalmar?? Gillar din mail, lägger till direkt på vännerlistan. Msn?
Hanna Fanny Larsell

Postat av: kenth

Publicerad 2012-11-15 09:13:19

Säger bara ZLATAN ZLATAN ZLATAN
Sol o bad,låter härligt,bränn er nu
inte!!!



HA DE

Postat av: Kyllan

Publicerad 2012-11-15 09:27:10

http://www.tv4.se/sport

Här hittar ni info och film och Zlatans bragd.
Har blivit en morgonvana, att gå in och läsa era fina berättelser och att njuta av era vackra bilder. Fortsätt med detta. Ha det gott!

Postat av: Karin

Publicerad 2012-11-15 09:55:08

Ha en skön dag i solen, njut o dräll runt! Kanske se Zlatans bravader på datorn.
Kram på er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela