Dreamworld i bilder

Publicerad 2012-11-22 08:22:23 i Australien,

Håhåh vindarna var med oss nu så vi kunde ladda upp bilder :D 
 
 
Vi började lugnt med denna lilla ^^
Sa ju att vi åkte Allt ;)
 
Hittade ju inte Daniel på så många bilder men här är han! Ja Hanna också för den delen :)
Där uppe sitter de där två gökarna, det var fett kul att stå där nere och titta på för jag vet eeeexaaakt vad Hanna säger i de där sekunderna man sitter stilla. Hahaha. Det var även på andra sidan av detta tornet man sköts baklänges rakt upp i den där som vi fastnade i sen. Wiiiiickeeed!
Ja.. kul bild va? Var ju tvungen att ha något sånt där normalt och vanligt också. Nu vill jag ha choklad. Så nu får ni inga fler bilder.

Kommentarer

Postat av: kenth

Publicerad 2012-11-22 08:49:04

Häftiga karuseller,jag vet vad Hanna sa när hon satt längst upp???,lämpar sig inte i text!!.Fanny, jag hade också tagit kameran istället för att sitta däruppe.Pressa nu inte MANGE för hårt i bergen.


HA DE


Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-11-22 09:35:09

Fy katten - ja här hade jag kanske åkt den som ser ut som barnkarusell (fast det e den kanske inte?)
Njut o roa er- hoppas vattenlandet blir en blöt o häftig upplevelse!

Postat av: Karin

Publicerad 2012-11-22 11:42:05

Verkar som ni hade en trevlig dag igår. Jag brukar vara avundsjuk på er, men igår näää. Kan däremot tänka mig vattenlandet, så plaska o ha det kul imorgon. Skriv gärna ut vad Hanna sa eller så får vi ta det på skypen vid sen.

Kram på er :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela