2,9 grader istället för 29

Publicerad 2012-01-26 15:23:04 i , Hong Kong/Dubai,

Yep, då var vi hemma i hålan igen. Känns som tiden har stått stilla här i lilla Simpan. Vaknade upp av att det haglade i morse. Inte alls trevligt. Raggsockarna och de dubbla tjocktröjorna är på och jag får nog rota fram termobyxorna om jag nu någongång skulle få för mig att gå ut.

Igår landade vi i alla fall kl 12.00 på Kastrup, en kvart för tidigt. Det sköna med denna sista flygningen var att vi satt näst längst bak och hade en hel rad för oss själva att bre ut oss på. Hade bara 1,5 h att spendera i iskalla Riga och det gjorde vi lätt genom att köpa oss de dyraste mackorna någonsin.

Vi kommer inom de närmaste dagarna att göra en utvärdering på hela resan så håll ut och kika in lite då och då! :)


Våra miner när vi kommer ut i kylan i Köpenhamn säger en del.

Kommentarer

Postat av: Linnea K.

Publicerad 2012-01-26 15:47:29

Välkomna hem :) Haha, temperaturs skillnaden är inte att leka med och snö är ju alltid standard på lilla österlen ;) Hoppas ni haft en grym resa! Hugs

Postat av: My

Publicerad 2012-01-26 21:28:19

Sjukt välkomma hem <3 snart ses vi. Jag har aldrig haft sån sollängtan som nu, och att läsa er blogg ha inte gjort det bättre. Det känns bättre nu ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela