En 20års dag, en molnig morgon och en önskan om en liten gnutta sol. För det har vi ju aldrig annars höhö

Publicerad 2012-12-30 00:29:44 i Australien,

Goooodermorgon. Här sitter vi och väntar på bättre tider. Eller snarare bättre väder. Det är ett tjock molntäcke som för tillfället inte släpper igenom solen. Men jag tycker minsann att jag ser en liiiitenliten ljusning borta i horisonten. Fast det kanske bara är ett önsketänkande. Vi vill till stranden idag, vill ju bättra på brännan lite innan den vita klänningen ska på imorgon. Vi får väl typ spraytana oss eller nåt. 
 
Annars så ska vi storhandla på spritbutiken idag och om det inte spricker upp blir det nog en lunch på Yogurberry också för att tröstäta lite. Det är ju så synd om oss här, not. 
 
GRATTIS Linus på 20-års dagen

Kommentarer

Postat av: LInus

Publicerad 2012-12-30 11:09:41

Tack, ni får ta en drink extra för mej på nyår:p

Svar: nu när du är 20 kan du ju både köpa och dricka drinken själv lammköttet.se.com.au ;) Men jag lovar att jag ska ta många extra drinkar för dig ändå. Hanna joinar.
Hanna Fanny Larsell

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela