Back on track!

Publicerad 2011-10-20 17:04:26 i Malta,

Helu!
Vårt internet lyckades ta slut i förrgår. Vi som trodde att det skulle vara i två månader, ja vi kom ju upp i två veckor.. Inga fler serier för oss! Vi är fortfarande ganska förkylda men nu är vi inte sängliggandes iaf, skönt. Igår orkade vi bara ta oss ner på bryggan men idag har vi varit o köpt både mer internet och mat. Det har varit jättefint väder hela denna veckan, hoppas det håller i sig. Det har varit riktigt varmt idag och ingen vind alls! Fanny vågade sig på ett dopp idag men när Hanna skulle gå i kom precis världens största moln så hon fega ur, därför blev det massa vackra bilder på Fanny och hennes nya kompis fisken Gunnar, åtminstone på kameran!


Snoriga och hostiga men ack så fina


Badhålen


Gunnar är längst till höger!


Massa båtisar kom förbi

STORT GRATTIS till moster Hannas lilla Tyra på 2-års-dagen! :D Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2011-10-20 17:31:50

Skönt att äntligen höra från er igen, och att ni mår bättre. Skulle verkligen sitta fint med lite skype, länge sen nu.

Kram på er!

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-10-20 19:14:05

Instämmer med föreg talare.

Äntligen fick vi se de omtalade badhålen också - verkar ju tryggt o bra.

Gunnar verkar ha en lillebror - Bengt?

Postat av: Tyra

Publicerad 2011-10-20 19:22:44

Gak å gyke - tack så mycket säger Tyra!

Hennes mamma säger skönt att ni är på benen igen!

Postat av: Isak

Publicerad 2011-10-20 19:24:47

Badar ni verkligen i dom hullorna??? Ha det bra!

Postat av: Emmy

Publicerad 2011-10-21 17:47:22

Hej!



Vad härligt bruna och snygga ni är! ack, varför ser inte jag ut så när jag är sjuk? (;



Jag ville bara säga att jag har hittat hit och att jag har blivit lite av en stalker. Om ni börjar tjäna pengar för att ni har så många läsare så är jag fantamej värd en krona;)



Men jag hoppas ni har det super bra i värmen och ta väl hand om er!



Kram! / Emmy, legitimerad frukostvärdinna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Två vänner från Österlen vars största intresse är att utforska världens alla hörn och magiska platser. Pluggar vanligtvis på AUT, Nya Zeeland men befinner oss just nu i Hong Kong för en utbytestermin. Väl bemött!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela